Avatar billede superdry Nybegynder
10. oktober 2012 - 22:29 Der er 1 kommentar

Router til 15-20 tilkoblinger

Hej, jeg står og skal have en ny router til min lille virksomhed, krav er en god hastighed og at der skal være mulighed for at vi alle kan bruge internettet på samme tid, derfor skal der mulighed for omkring 15-20 internet forbindelser på samme tid :)

Jeg er på udkig efter en løsning til rimelige penge..

Kom meget gerne med nogle link :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. oktober 2012 - 22:45 #1
Hej.

Det burde kunne håndteres af hvadsomhelst, med mindre vi snakker 15-20 samtidige videostreams og en 1Gbit internetforbindelse. Gå efter et brand, du har tillid til: Cisco og HP er solide bud.

De bedste hilsner