Avatar billede kent_star Praktikant
10. oktober 2012 - 22:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FAQ side

Hej med jer.

Jeg vil høre om der er nogle der kan fortælle mig hvordan man kan lave en slags FAQ med hvor man har en række spørgsmål ned på en side, og så når man klikker på den så kommer svaret lige nedenunder, og hvis man klikker på det næste forsvinder svaret fra forrige spørgsmål.
Har tænkt mig og bruge det på min hjemmeside om fiskeri, hvor man skl kunne læse om de forskellige søer rundt omkring i Danmark.
Håber nogle kan hjælpe mig.
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. oktober 2012 - 22:51 #1
Jeg bruger en lignende effekt på min hjemmeside på forsiden. Godt nok ikke i min faq :-)

Jeg tror det nemmeste er at bruge Bootstrap, som er en samling af forskellige koder og scripts. Se her ...
http://twitter.github.com/bootstrap/javascript.html#collapse
Avatar billede kent_star Praktikant
11. oktober 2012 - 14:28 #2
Den side kan jeg ikke rigtig finde ud af. Kan jeg få dig til og lave en prøve til mig som jeg selv kan sætte flere ind i?
For er helt ude og ***** angående den side.
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. oktober 2012 - 10:59 #3
Hej Kent,

Jeg har skrevet en lille guide til hvordan man bruger det. Tag et kig på det ...
http://www.tinocordes.dk/freelance-grafiker-liv/2012/10/sadan-bruger-du-bootstrap-collapse/

Måske er det for sent ... måske ikke :-)
Avatar billede kent_star Praktikant
25. januar 2013 - 20:22 #4
Tusinde tak for hjælpen.