Avatar billede EXstorm Praktikant
16. oktober 2012 - 23:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nikotin ud af mbp

Hej

Jeg har lige anskaffet mig en brugt mbp 2011 som kører fint, der er bare et lille men. Den stinker af nikotin. Har fosøgt at tørre overfladen af med en opvredet mikrofiberklud og skørmen med skærmrens men den lugter stadig kraftigt nede fra tastaturet. Altså alle de steder jeg ikke kan komme ind. Er der noget jeg kan gøre eller vil lugten forsvinde af sig selv? Jeg er ikke selv ryger
Avatar billede magic-mouse Novice
17. oktober 2012 - 08:31 #1
Da jeg stoppede, vaskede vi alt i eddike, det havde ret god effekt, både på den gule farge og lukten.

Ved dog ikke hvor godt det para sig til elektroniske komponenter.
Avatar billede EXstorm Praktikant
17. oktober 2012 - 09:30 #2
Dvs. jeg kan godt vaske ydersiden af en mbp med eddike?
Avatar billede magic-mouse Novice
17. oktober 2012 - 09:58 #3
Det ved jeg ikke det må du tage med apple supporten.
Avatar billede EXstorm Praktikant
30. december 2012 - 00:18 #4
Jeg lukker

Endte med at få den renset et sted på nørebro for 400 kr. Men lugten var lige slem bagefter