Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
24. oktober 2012 - 18:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gå på ftp sider

Jeg laver en del hjemmesider og bruger meget ftp.
Men for ca. 1 måned siden kunne jeg lige pludselig ikke gå på nogen ftp servere. jeg geninstallerede computeren (da den efterhånden også trængte gevaldigt) hvilket ikke hjalp, så tjekkede jeg de forskellige ip banned sider hvor der på nogle af stederne stod at min ip var blokket (brugte internet gennem antenneforening), og fik ip'en delistet igen, hjalp heller ikke. til sidst fik jeg skiftet til en fast ip, hjalp heller ikke, så nu sidder jeg med en frisk computer og fast ip, og kan stadig ikke komme på nogen ftp servere :(
Da jeg geninstallerede computeren skulle jeg bruge en ny driver til min hp printer, den kunne jeg heller ikke downloade fra hp.dk, da linket var et ftp link.

Hvad kan der være galt, er helt blank for løsninger nu, da jeg har prøvet alt jeg kunne komme i tanke om, håber en af jeg har en løsning :)
24. oktober 2012 - 18:51 #1
Hvad skriver den mere præcist ?

Hvilken Browser / Version ?

Virker tilsvarende på en anden putter ?

---

Tilfældig Link ->
ftp://ftp.hp.com/pub/networking/software/59692320.pdf (som virker fint her)
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
24. oktober 2012 - 19:05 #2
Linket virker heller ikke, skriver 425 can't open data connection.
har også prøvet dit link på telefonen via wifi til routeren, virker heller ikke, skriver siden ikke er tilgængelig.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
24. oktober 2012 - 19:06 #3
bruger nyeste version af firefox og IE
24. oktober 2012 - 19:40 #4
Hmmm...
Sluk Routeren i >2 min. Tænd igen og ???
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
24. oktober 2012 - 19:49 #5
kan heller ikke få forbindelse uden om routeren, dvs. med ledning.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
24. oktober 2012 - 21:02 #6
det med at slukke routeren virkede heller ikke
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
01. november 2012 - 14:13 #7
Kan det være noget hos min internet udbyder?
01. november 2012 - 16:56 #8
... har du mulighed for at prøve med en total tilfældig ANDEN PC på DIT netværk/forbindelse ?
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
21. november 2012 - 20:04 #9
Problemet er løst, det var en fejl fra min udbyders side, de har vist skiftet en boks eller lign. der var andre beboere der havde samme problem.
Tak for hjælpen
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
21. november 2012 - 20:06 #10
hehe, kan man give point til sin internet udbyder??? det var jo dem der løste det :D