Avatar billede illisher Praktikant
27. oktober 2012 - 12:48 Der er 4 kommentarer

Hvilken ny budget priner, der kan scanne "tykke" bøger

Jeg søger en printer til under 500.-  Har stort set ikke forstand på printere, og det bliver hurtigt en jungle når man googler og prøver selv at blive klog :p

Den skal mest af alt bruges til at printe alm. tekst. og engang imellem lidt billeder.
Den SKAL kunne scanne tykkere emner, den vi havde før kunne ikke scanne bøger da den kun ville scanne når låget var lukket helt i.

Jeg har set føtex har en cannon pixma mg2150 til kun 200.- kun søndag (28/10-2012) Søgte lidt på den og fandt et par test der anbefalede man hellere tog mg3150.. Men er der nogen der har en af dem som ved om de kan scanne tykke bøger?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 16:33 #1
Canon Pixma MG 3150 - den kan løfte dokumentlåget bagved også, så den kan nemt skanne tykkere dokumenter. Den er tilmed trådløs, og jeg mener jeg gav 500 kr. for den i Bilka. Den virker upåklageligt.
Avatar billede illisher Praktikant
27. oktober 2012 - 19:19 #2
Fedt. Den kan fåes med fragt for lige under 500.- så det kunne da godt være det var sådan en man skulle bestille, hvis ikke der er nogen der kan anbefale en anden printer? :D
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 19:46 #3
Som jeg ser det er det alt nok med MG3150, den opfylder dine behov. Du behøver ikke investere 500 mere for en printer der har nogle funktioner som du ikke vil komme til at bruge..
Avatar billede illisher Praktikant
09. november 2012 - 21:05 #4
Min mor gjorde mig opmærksom på at Føtex havde pixma 5250 til 599 så det var den der blev købt. Den kan lidt mere end 3150 og selvom det nok er sjældent de funktioner bliver brugt er de måske meget fine at have til de enkelte gange :)  Tak for hjælpen, du må gerne skrive et svar som tak ;D