Avatar billede Berndt87 Nybegynder
03. november 2012 - 15:11 Der er 1 kommentar

Android: Icecream Xperia Go

Hey, nu har jeg læst om at man godt kan opgradere Sony Experia Go til Android Icecream, men jeg kan simpelthen ikke finde opdateringen på telefonen, eller nogen steder på nettet :)
Har Sony valgt at trække opdateringen tilbage? Der står ikke noget nogle steder.
Håber Eksperten.dk kan hjælpe
Eller en anden for den sags skyld :)
Avatar billede flintstone Novice
04. november 2012 - 12:04 #1
Hvis ikke der er nogen der har svaret den 25/10, så hjælper det nok med flere point......så er der nok ikke nogen der ved noget