Avatar billede Lars-t-Vegas Praktikant
03. november 2012 - 16:03 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Cursor og indtasning flipper helt ud!

Curser hiver fat i alt, marker vilkårligt og flytter adresser m.m.
I tekstbehandling kastes bogstaver vilkårligt, vilkårlige markeringer og sletninger!
Bliver værre jo længere Macbook har været tændt. (ophører m reaktion m finger på tuchpad men kan så lidt  m venstre tryk på tangent, mus dør først!

HD repareret,Scannet for virus m Sophos, oprydning m CleanMyMac.
Alt her OK!

Har taget en halv time at taste dette ind!
What the f... to do???
Mac book OS 10.7.5

Help ;-)
Avatar billede egonspock Seniormester
03. november 2012 - 16:27 #1
Det lyder som om dit batteri måske har det skidt eller noget andet trykker nedefra og op mod trackpad'en, så den tror der bliver trykket på den. Der var nogle generationer med batterier, der kunne svulme op, men jeg ved selvfølgelig ikke om det er det, der er problemet her.
Avatar billede Lars-t-Vegas Praktikant
05. november 2012 - 12:19 #2
Hev straks batteriet ud og genstart på netstrøm.
Minsandten om ikke det bare virker!!
Et retholt på batteriet viser da også, at det buler 1-2 millmeter på midten.
Utroligt at løsningen kan være så banal og ligge lige der under fingrene ;-)
Du skal have tusind tak for hjælpen!
Avatar billede egonspock Seniormester
05. november 2012 - 12:43 #3
Det kan være en årgang, hvor Apple giver dig et nyt - bedre - batteri. Prøv at kontakte dem, evt. via der hvor du har købt den.