Avatar billede vardepigen Praktikant
04. november 2012 - 09:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook Connector

Jeg har på et tidspunkt haft min pc til reperation.

Da jeg fik den tilbage har vedkommende uden mit tilsagn, installeret "outlook connector"

Det er jeg ret træt af, for office outlook 2007, er lang tid om at starte op.

Jeg har været inde under funktioner, kontoindstillinger, for at se hvilke konti der står der. Og der er kun den ene konto, som der skal være.

Kan i hjælpe mig med en metode til at afinstallere outlook connector
Avatar billede flintstone Novice
04. november 2012 - 09:39 #1
Hvis du er på en W7 maskine, så kan du fjerne den via kontrolpanelt.
Avatar billede vardepigen Praktikant
04. november 2012 - 10:03 #2
Super.... tak for hjælpen.

Jeg undrer mig dog over at outlook stadig er 1 1/2 minut om at være klar.
Avatar billede flintstone Novice
04. november 2012 - 11:57 #3
Du kunne jo prøve at tage en backup af dine mails og så geninstallere Outlook :-)