Avatar billede futte850 Nybegynder
04. november 2012 - 11:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med windows 8

Hejsa.
Jeg har fornyligt fået installeret Windows 8 enterprise på min firma bærbar..
I starten fungerede systemet fint, men her på det sidste fryser den hele tiden på forskellige tidspunkter.

Jeg har læst mig frem til at rigtig mange har dette problem, men desværre har Microsoft ikke meldt noget ud. Hvilket får mig til at tro, at det måske ikke er Windows 8 den er gal med, men måske driver relateret.

Jeg har prøvet alt jeg kunne komme i tanke om, men intet virker..
Nogen som har samme problem, som har fået det løst.. ?? eller måske ved noget mere ??
Avatar billede 220661 Ekspert
04. november 2012 - 11:53 #1
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 12:42 #2
Hvis din w8 er dansk, er Event viewer "logbog" (Søg -Log)

Har du andre antivirus end windows Defender? Jeg havde Avast antivirus, som gav problemer. Slettede Avast og problemerne var også væl. Så prøv eventuelt kun at køre med Defender som er både Firewall og antivirus og som ligger i installationen.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 12:57 #3
Ps. Hvis du ikke har startknappen fra Classic shel, ser det anderledes ud. Så går man ind ved Metro, højrehjørne og op i søg.
Der vælger man Indstillinger og skriver "Logbog" så kan man i venstre side vælge "Vis hændelseslogfiler"
Måske er der en nemmere vej?
Avatar billede futte850 Nybegynder
05. marts 2013 - 16:53 #4
Fandt ud af at det der muse driveren som skaber problemer