Avatar billede bas Forsker
04. november 2012 - 21:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra Outlook Express til iCloud?

Hej

Er det muligt at importere kontaktpersoner fra Outlook Express i iCloud? Jeg har forsøgt at eksportere som Vcard, men iCloud melder fejl under importen.

Tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede bas Forsker
04. november 2012 - 21:52 #1
Outlook Express er installeret på en Windows XP PC.
Så vidt jeg kan se bl.a ud fra nedenstående side kan man tilslutte sin Ipad og bruge Itunes til at importere kontakter med -
korrekt?

http://www.techyv.com/questions/sync-icloud-ipad-and-iphone-outlook-express
Avatar billede bas Forsker
02. december 2012 - 13:50 #2
Lukker.
Avatar billede John8300 Nybegynder
22. januar 2014 - 14:49 #3
Hej

Kan I hjælpe mig?

Jeg kører win8, og har brugt Office 2010 pro som jeg havde gennem mit tidligere job, derfor har jeg ingen licens til den mere.
Har efterfølgende installeret office 2007 - og herefter slettet office 2010.
Alt kører tilsyneladende perfekt, alle mails med videre er kommet med over, men hver gang jeg åbner Outlook kommer de ren meddelelse som jeg ikke helt forstår?

"E-mail profilen "Outlook" er oprettet af en nyere version af Outlook og indeholder muligvis oplysninger, der ikke er kompatible med den aktuelle Outlook-version. Hvis du oplever problemer med denne profil, kan du oprette en ny profil.
Åbn E-mail i kontrolpanel i Windows, klik på profiler, og klik derefter på tilføj"

Men det eneste problem der er, er at denne meddelelse kommer op hver gang jeg starter Outlook... hvordan slipper jeg af med den?

M.v.h.
John
Avatar billede bas Forsker
22. januar 2014 - 15:42 #4
Det må være et eller andet med at profilen fra Office 2010 fortsat ligger på PC'en men at det i stedet skal være en Office 2007 profil der skal ligge der.
Jeg ved dog ikke lige, om man bare kan erstatte og i så fald hvordan.
Avatar billede John8300 Nybegynder
22. januar 2014 - 17:04 #5
hej Bas

Ja måske, men hvad og hvordan jeg gør aner jeg ikke ;)

- irriterende når man har brugt off. 2010 proof, og så licensen ophører og der skel et nyt nummer til, fordi den ikke mere kører på firma serveren..