Avatar billede dang Praktikant
06. november 2012 - 14:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Betaling af regninger under seperation

Hejsa Eksperter.

Jeg har søgt efter hvem der skal betale hvilke regninger hvis man vælger at blive sepereret og den ene part flytter fra det fælles hus ! Eks, hvilken part skal betale vand og varme og hvilke regninger der er fælles !

Håber på hurtig hjælp !
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2012 - 14:55 #1
Kontakt en advokat, så du er sikker på det er de rigtige svar du får.
06. november 2012 - 15:41 #2
... bliver den anden 'part' boende i huset ?
Avatar billede Wutuff Nybegynder
06. november 2012 - 15:42 #3
Ja jeg ville sige det samme, dog hvis i er på fode, ville jeg lave en aftale med at den part som er flyttet betaler 1/3 og den som bor der betaler 2/3 af regningerne(altså i huset). Men en advokat kan få dig de rigtige svar og sikrer også at du bliver *Biip*´et i nummeren hvis i ikke er på fode. :)
Avatar billede Wutuff Nybegynder
06. november 2012 - 16:15 #4
du ikke bliver* ja hehe
Avatar billede Wutuff Nybegynder
06. november 2012 - 16:16 #5
@Karise - "og den ene part flytter fra det fælles hus" er det ikke en smule åbenlyst?
Avatar billede dang Praktikant
06. november 2012 - 17:47 #6
Ja, den ene part bliver boende i huset til det kan sælges !
Avatar billede dang Praktikant
06. november 2012 - 17:54 #7
Personligt vil jeg mene det er fair at den der bliver boende betaler alt forbrug, antenne, vand, el, internet osv. og forsikring, lån ejendoms skatter deles lige ! Men det jeg mangler er et sted hvor man kan slå sådan noget op ! Jeg prøver at være fair, men vil som sådan heller ikke rqvrendes !
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2012 - 18:07 #8
Avatar billede dang Praktikant
06. november 2012 - 18:38 #9
Tusind tak ! Det er lige nøjagtig sådan noget jeg har brug for !
Point ?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2012 - 23:26 #10
Velbekomme, synes nu stadig du skal kontakte en advokat.  :-)
Avatar billede dang Praktikant
07. november 2012 - 14:58 #11
Det gør jeg også, men jeg vil lige ha tingene på palds inden. Der er ingen grund til at føre et skænderi med konen by proxy til 2000+ i timen !