Avatar billede idalouise Nybegynder
11. november 2012 - 18:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

At fjerne toolbar.

Da jeg for en måneds tid siden installerede et eller andet program, som jeg straks efter fjernede igen, ja så fik jeg i tilgift en toolbar. Jeg kan ikke komme af med den, og i "fjern program" kan jeg ikke finde den. Umiddelbart kan jeg heller ikke se hvad den hedder.Imidlertid har jeg den mistænkt for at gøre min pc langsom.

Kan jeg få hjælp vil jeg blive rigtig glad.

På forhånd tak.

IdaLouise
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 18:29 #1
Hvilke browser har du. Ofte sider den slags i Udvidelser

Hvis det er IE 9, klik på tandhjul, øverst oppe til højre. Klik på Administrer Tilføjelsesprogrammer. Kan du se den omtalte Toolbar!

Firefox klik på Orange knap, øverst til venstre. Klik på Tilføjelser klik på Udvielser. Kan du se den omtalte Toolbar!

Chrome klik på knappen øverst oppe til højre ( Tre streger ) klik på Værktøjer - Udvidelser. Kan du se den omtalte Toolbar!
Avatar billede idalouise Nybegynder
11. november 2012 - 23:12 #2
Tusind tak! Den hed produtools og er nu fjernet. Hvor dejligt tak tak.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2012 - 07:53 #3
Nå, jamen det var da fint også tjente du selv 60 point !!!!
12. november 2012 - 14:58 #4
Til en anden gang / andre personer ->
www.eksperten.dk/guide/1528