Avatar billede victors Nybegynder
14. november 2012 - 15:08 Der er 2 kommentarer

computer

heey, alle ville gerne have en bærbar computer, som kan tåle et spille en masse spil,men ved ikke hvad for en bærbar der er god nok til det ??
Avatar billede quakerzz Nybegynder
14. november 2012 - 17:56 #1
Asus og MSI laver gode bærbar computere til spil.
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
14. november 2012 - 19:45 #2
Det kommer an på hvad du skal spille. Som oftest vil der på spillene stå minimumskrav til din computer, men de skal dog netop tages som minimum og computerens specifikationer, skal gerne helst være bedre for at spillet kan afvikles så glidende som muligt.

Som udgangspunkt vil de mindste bærbare, de såkaldte netbooks, ikke kunne trække særlige krævende spil, dertil er bl.a. processoren og grafikkortet for svagt. Der findes dog efterhånden en del computere derude, som er gode nok. Men hvis du har kig på nogle computere, kan du smide et link til dem herinde, og så samtidig skrive hvilke spil du måske skal spille på dem.