Avatar billede lars_k21 Nybegynder
15. november 2012 - 20:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

toshiba qosimo x870 hjælp

Hej

Jeg har lige købt ovenstående med en i5 processor 6 gb ram intel hd 4000 og nvidia gtx670m grafikkort.

Har købt den i elgiganten.

Jeg er ret ny med bærbare så har måske et dumt spørgsmål.

I de forskellige benchmark tests jeg har jeg har kørt scorer den ikke specielt godt. 3Dmark11 giver den 2840 i score.

Windows egen giver den 7.2 i cpu og 3d grafik men kun 5.7 i grafik og selvfølgelig 5.9 i harddisk

Har prøvet og spille battlefield 3 men synes den hakker lidt.

Jeg er i tvivl den kører spillene på intel HD4000 eller om den bruger mit nvidia grafikkort.  Hvordan kan jeg være sikker på det ?? Den burde vel ikke scor eså lavt nå det nu er en gamer PC ???.

mvh Lars
Avatar billede tjens Nybegynder
17. november 2012 - 22:45 #1
Jeg sidder her med en Vision S-Series S3568 med GTX660m, og Windows siger 7,2 i grafikydelse, så du skal kunne opnå mere.

Min PC har en knap til at skifte mellem de 2 grafikkort, så jeg startede 3dmark11 op på det lille, og der var kraftig hakken i den første demo.

Jeg afbrød og skiftede til GTX660m, og kunne se kraftig forbedring i grafikopdateringen.

Hvilken score jeg får ved jeg dog ikke, da den har stået ½ time i "Workload" nu. :-(
Avatar billede lars_k21 Nybegynder
30. november 2012 - 11:08 #2
Har afleveret den retur igen.. Fandt en bedre og billigere :)
Avatar billede lars_k21 Nybegynder
15. marts 2013 - 10:29 #3
lukket