Avatar billede pixiball Nybegynder
16. november 2012 - 08:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CMS system Lite

Er der nogle der har kendskab til et open source CMS Lite system, eller "kogebogen" til et i C#?

Ved godt at der findes Umbraco og andre, men de er lidt overkill, det skal blot være et ganske simple system hvor man kan oprette sider, lave billede gallerier, nyhedsbrev mv.
Avatar billede Syska Mester
16. november 2012 - 09:29 #1
Så er Umbraco da netop godt ... det kan blive ultra advanceret eller mega simpelt. Det er jo helt op til ulvikleren.

Jeg kender ikke nogen ...
Avatar billede keysersoze Guru
16. november 2012 - 09:34 #2
Enig, Umbraco eller Composite lyder som det rigtige. Evt bare med en template oven på så kun design og indhold skal tilpasses.
Avatar billede pixiball Nybegynder
16. november 2012 - 10:41 #3
Okay, jeg kender dog ikke noget til de systemer, er det også muligt at ligge en site ud til tredje mand - som så selv kan administrer det?
Avatar billede keysersoze Guru
16. november 2012 - 10:47 #4
Ja, det er det der er hele meningen med et CMS.
Avatar billede pixiball Nybegynder
25. december 2012 - 20:06 #5
Jeg har valgt Umbraca så Buzzzz skrive du ikke et svar så du kan høste lidt point......?
Avatar billede Syska Mester
03. januar 2013 - 20:46 #6
Svar