Avatar billede Barin998 Novice
19. november 2012 - 19:31 Der er 5 kommentarer

Realplayer i Internet Explorer

Er der nogen, som kan forklare, hvad jeg har gjort galt?

Jeg har tidligere installeret RealPlayer ver. 15.0.6.14 - primært for at downloade filmklip fra YouTube i Internet Explorer 9.

Det har virket upåklageligt, men i går holdt det pludselig op med at virke. Jeg får ikke muligheden for at trykke på knappen "Download", og heller ikke i højrekliks menuen.

Jeg har naturligvis forsøgt at geninstallere RealPlayer, men får blot at vide, at den allerede er installert, på trods af at jeg har slettet programmet - også i "Kontrolpanel".

Er der en eller anden setting, som jeg er kommet til at aktivere ved en fejltagelse, eller hvad???

Hjælp vil blive påskønnet... :-)

M
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2012 - 20:05 #1
Du kan evt. prøve med en systemgendannelse et par dage tilbage....
20. november 2012 - 09:15 #2
Ryd op i 'tilføjelsesprogrammer' i IE ?

www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede Barin998 Novice
20. november 2012 - 16:17 #3
@vejmand: En god idé, men der er bare ingen gendannelsespunkter. Min egen fejl, ja, men ikke desto mindre...

@karise_larry: Også en god idé, men der er ikke så meget at rydde op i. Jeg plejer at være meget påpasselig med ikke at sige ja, til diverse toolbars. Men der er alligevel noget stof til eftertanke, for "Realplayer" er ikke nævnt i omtalte liste???
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2012 - 03:19 #4
realplayer er noget gammelt skrammel. slet det.
brug jdownloader til at save youtube og andet.
Avatar billede nea37 Praktikant
11. december 2012 - 13:50 #5
Hej
Du skal downloade Reals "downloader" , men du skal først fjerne
Realplayer.
Den skulle så fungere. Hvis ikke, så gå til : funktioner - administrerer tilføjelsprogrammer - se om programmet er aktiveret
i højre felt, hvis ikke, gør det.

vh
Ebbe