Avatar billede JakobS Praktikant
19. november 2012 - 23:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lagring af data på nettet

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at lagre data på nettet uden at sync'e med min computer, for at frigøre noget harddisk-plads osv. Alle services jeg finder (dropbox, justcloud, etc) lader dog til at ville sync'e med eksisterende filer på min computer. Er der nogen der kender services der i bund og grund bare fungerer som et internet baseret drev eller noget lignende?

Mvh Jakob
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2012 - 00:32 #1
www.live.com skydrive ?
Avatar billede JakobS Praktikant
29. april 2015 - 13:20 #2
Jeg endte med at bruge boxifier til at udvide min dropbox til at dække mit andet drev også.