Avatar billede TheBonden Novice
20. november 2012 - 19:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

database digsine til en kalender

hej jeg er i gang med at lave en nogle databaser  som skal bruges i en klub hvor vi har noget udstyr som medelemmer kan låne hvor man skal kunde resever tingen fra dato og tid, til dato og tid, navn på personen, der skal være mulighed dato og tid får lån, navn, er stand ok før lån,stand bmærkninger,

hvor dan skal den laves

jeg skal lave et web interfase til det der kommer også ander fælder men ikke under kalender funtionen

håber det giver meninge

tak på fårhånd henrik bonde
ps er helt ny i mysql første dag jeg roder med det har lavet lidt microsoft database
Avatar billede majbom Novice
21. november 2012 - 10:43 #1
en tabel med de ting der kan lånes
en tabel med start og sluttidspunkt, samt id fra ovenstående tabel

så kan du se om start og/eller sluttidspunkt på en forespørgsel er inden for et tidsrum der er registreret på netop den "ting" man vil låne
Avatar billede majbom Novice
21. november 2012 - 10:44 #2
der skal selvfølgelig være andre felter i tabellerne som hvem der har booket og du skal så også have en tabel med brugere der kan booke
Avatar billede TheBonden Novice
21. november 2012 - 18:23 #3
jeg prøver lige at lave noget grafisk der forklare swt lidt bæder

det tager nog lidt tid
Avatar billede TheBonden Novice
29. januar 2013 - 23:03 #4
ikke
Avatar billede majbom Novice
30. januar 2013 - 07:40 #5
?