Avatar billede kj_kj Praktikant
23. november 2012 - 16:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk vil ikke arbejde sammen

Hej eksperten

Jeg sidder og prøver at komme på mit trådløse net med min Aspire one 533. Computeren kan godt finde netværket under tilgængelige netværk, men symbolirer et rødt kryds ude i siden. Den meddeler "De netværksindstillinger, der er gemt på denne computer, stemmer ikke overens med kravene for netværket." Jeg har prøvet at genstarte router og computer, samt opdatere driver.

Nogen der ved hvad der skal til?
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. november 2012 - 16:47 #1
Kodetype WPA eller WPA2 det kan lave lidt opgaver, mac filter på router ? Standard B G N ?? disse er alle mulige fejl
Avatar billede kj_kj Praktikant
23. november 2012 - 17:03 #2
WPA2, men den skulle være i orden. Der er allerede 3 andre computere på nettet. B G N?
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. november 2012 - 18:18 #3
B G eller N er hastigheds standarder den kan stå til mixed men en anden fejl kan være MAC filteret
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 11:20 #4
kik i InternetGatewayDevice eller netværks indfraktur
Avatar billede kj_kj Praktikant
12. december 2012 - 18:59 #5
Det vidste sig at være sikkerhedstypen/kodetypen, som sadolin1978 spurgte ind til i starten. Den skulle lige ændres, også virkede det.
Tak for svarene alle sammen. Gider du, sadolin1978, lige at smide et svar :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
12. december 2012 - 19:18 #6
svar kommer her henviser til #1