Avatar billede Lapet Praktikant
28. november 2012 - 16:18 Der er 2 kommentarer

Mit netværk blokerer hjemmeside

Hej herinde
Jeg driver en hjemmeside hvor jeg nu uanset hvilken maskine jeg går på i hjemmet er blokeret fra, både på webmail, hjemmeside, FTP osv. Jeg har snakket med min host og de kan ikke se nogen problemer og siger det muligvis er min router den er gal med.

Jeg kan tilgå siden og alt det andet på alle andre maskiner uden for mit eget hjemmenetværk.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
28. november 2012 - 22:22 #1
Prøv et Hente en Proxyserver for at tilgå din side med et "Virtuelt ip" Hvis du kan komme på, ved du så at det er dit internet firma som blokere det.
Husk på at dit internet firma har det nemmest ved bare at sige "Det er ikke vores skyld :)
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
02. marts 2013 - 13:11 #2
Hvad kom du frem til?