Avatar billede josl Nybegynder
29. november 2012 - 15:37 Der er 9 kommentarer

Backup program

Hej.

Ville hører om der er nogen der kan anbefale et backup program, der kan tage backup af ens computer og synkroniser det med en dedicated server som man har på nettet???
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2012 - 15:59 #1
Har ikke prøvet om programmet her kan, men det er gratis, så det ville jeg afprøve:
http://allwaysync.com/
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2012 - 16:05 #2
I følge denne side her fortælles at der kan sykroniseres gennem et netværk mellem pc'ere, så jeg tror også du kan med en server.
http://allwaysync.com/features.html

Jeg bruger her programmet til at tage backup af alle mine mapper over på harddiske og usb pind.
På usb pind laves sykronisering automatisk når den indsættes i pc.
Disse indstillinger kan man lave individuelt for hvert job man opsætter programmet til.
Skal det køre automatisk sykronisering hele tiden skal man påregne at betale for programmet.
Jeg bruger kun den frie version.
Avatar billede acore Ekspert
29. november 2012 - 16:42 #3
Der er rigtig noget i deres beskrivelse, der tyder på, at man kan bruge en server. Eller er jeg bare blind?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2012 - 17:21 #4
The drop-down list offers explanations of the extensive sources Allway Sync can access: Windows folders, a folder on a removable drive, a network share, an archived or encrypted archive, and both FTP and SFTP servers online, including entering passwords.

http://download.cnet.com/Allway-Sync-64-Bit/3000-18511_4-75205824.html
Avatar billede acore Ekspert
30. november 2012 - 10:29 #5
@220661: Du ser ud til at have ret. Ku' være man sku' prøve det selv...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2012 - 10:53 #6
Det koster "gratis" at prøve det, så du har intet at tabe.
Vil du have ubegrænset brug af programmet, så skal man dog betale for det.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 20:22 #7
Er du kommet videre?
Avatar billede josl Nybegynder
02. maj 2013 - 01:31 #8
Fandt en anden løsning www.backupbox.dk. Men smid et svar
Avatar billede 220661 Ekspert
02. maj 2013 - 17:39 #9
Tak for det.