Avatar billede bpnorskov Juniormester
04. december 2012 - 17:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2 skærme en computer.

Jeg har tilsluttet 2 skærme til min PC'er, for at kunne få forskellige skærmbilleder på de 2 skærme, og for at kunne trække objekter fra en skærm til en anden med musen.

Som det er nu, vises samme skærmbillede på begge skærme og musen kører ens på begge skærme.

Hvad gør jeg.

Palle
Avatar billede poko1 Ekspert
04. december 2012 - 17:48 #3
05. december 2012 - 19:56 #4
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

WIN7: [WindowsTasten] [P]
Avatar billede milter Ekspert
11. december 2012 - 22:19 #5
Er der nogen fremskridt?
Avatar billede bpnorskov Juniormester
22. december 2012 - 11:04 #6
Jeg har fundet ud af, at jeg skal have indstalleret et nyt skærmkort, og at det vil løse problemet.

Venlig hilsen
Palle
Avatar billede bpnorskov Juniormester
18. januar 2013 - 10:54 #7
Jeg havde ikke undersøgt det ordentligt. Det viste sig, at jeg havde 2 skærmstik på PC'eren.
Jeg gik herefter ind på egenskaber for skærm/indstillinger og indstillede skærmikonerne.

Venlig hilsen
Palle