Avatar billede Skove Nybegynder
05. december 2012 - 13:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan et silikone-cover krympe?

Hej

Jeg har for snart et års tid siden købt et silikonecover til min htc smartphone, men med tiden har det udvidet sig og er faktisk for stort nu. Mit spørgsmål er, om man kan krympe sådan et silikone-cover?

Det er lignende dette bare i sort:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/htc-sensation-igadgitz-59563p.html

Håber, at nogen kender svaret, da jeg ikke selv har kunnet finde det via google :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
05. december 2012 - 14:21 #1
Det tror jeg ikke du får held med, eller det kan sikkert godt krympe, men skal jo gerne holde propertioner for at sidder "perfekt".. Er de da dyre ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. december 2012 - 14:37 #2
Linket som spørger linker til, siger 69,-
Avatar billede jokkejensen Novice
05. december 2012 - 15:19 #3
Nå så skulle der vel ikke ske noget ved at forsøge at koge lortet (uden telefon) :).. eller en zapper i microovnen :).

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1016547

/J
Avatar billede Skove Nybegynder
05. december 2012 - 18:47 #4
Jeg prøver at koge den. Tak for svaret!
Avatar billede Skove Nybegynder
19. januar 2013 - 14:18 #5
Det var åbenbart et lidt for billigt cover, for intet hjalp. Men tak for svarene :-)
Avatar billede Christoffer Praktikant
28. september 2016 - 21:23 #6
Skrumpede det ved at koge det? ?