Avatar billede mikkel153 Nybegynder
12. december 2012 - 00:22 Der er 6 kommentarer

Hjælp til router

Jeg har for nyligt købt en Wireless n gigabit dir 655 router... Den virker helt perfekt trådløst, men når jeg kobler kabler der ikke er længere end 10-20cm virker nettet stadig perfekt... Men jeg har et kabel der er langt og trækker tværs gennem huset så er der ingen forbindelse?
Avatar billede chalde Seniormester
12. december 2012 - 07:43 #1
Har du testet kablet med andet udstyr?
Hvor langt er kablet?
Hvilken type kabel er det?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2012 - 08:04 #2
Avatar billede ITkonsulent Nybegynder
12. december 2012 - 08:15 #3
Det lyder meget som et defekt kabel, du kan jo købe et samle sæt så du selv kan lave kabler. Jeg vil bare ikke anbefale at du laver et der er længere end 100 meter ;)

IT outsourcing www.nctas.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2012 - 08:24 #4
vi må ikke linke til vores arbejdsplads

se det under FAQ

Indholdsfortegnelsen

Hvad må jeg skrive som signatur efter mine indlæg?

Du skal ikke nødvendigvis skrive noget efter dine indlæg. Hvis du vil kan du skrive /minbruger, eller Mvh. minbruger. Et linie med dit brugernavn eller dit rigtige navn er i orden.

Det du ikke må skrive er f.eks. et link til din hjemmeside eller firma.

Eksempel på hvad du ikke må:
1.Hilsen minbruger www.foo.dk

Eksempel på hvad du godt må:
1.Hilsen minbruger
2./minbruger

du vil sikkert spørge dig selv hvorofr det
jeg ved det ikke
så er der nogen der gør så kom med forklaringen

beklager jeg misbrugte dit spørgsmål

m.v.h
Avatar billede ITkonsulent Nybegynder
12. december 2012 - 08:28 #5
Det er Helt i orden, har slet ikke læst det :)
Vi har kørt en ny hjemmeside op, også var det egentlig bare for at få lidt rating fra google at jeg tog det med...

Mvh
Avatar billede mikkel153 Nybegynder
13. december 2012 - 16:22 #6
Jeg har testet det med 2 andre routere, det virker kun med den ene router som hedder bf4322. Men de 2 andre virker ikke, men jeg kan ikke bruge den bf router fordi at der har været abonment på, men det hopper fra nogle gange med den,