Avatar billede frankefritz Novice
13. december 2012 - 14:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Array formaterring

Hej

Jeg har følgende kode der virker fint:

Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
Select Case Range("C18").Value
    Case Is < 0
        Range("B19").Value = "For dyrt"
    Case Else
        Range("B19").Value = "Acceptabelt"
End Select
End Sub

Hvis jeg gerne vil have det til at gælde for C18 til N18 (altså et array) hvad gør jeg så?
Avatar billede finb Ekspert
17. december 2012 - 10:39 #1
Altså hvis ingen celle i range c18:n18 må være >=0 ?
Avatar billede frankefritz Novice
17. december 2012 - 11:25 #2
Ikke helt - det drejer sig om månedsbudget og en validering om du har overskredet budgettet - C18 = januar, D18 = februar osv.

Hvis du ønsker at købe noget i en måned skal det valideres om det er inden for månedens budget - hvis ikke "for dyrt"= vent til næste måned