Avatar billede appel Novice
15. december 2012 - 13:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke importere filer fra SD kort - .lnk filer virker ikke

Hejsa,

Jeg har et GoPro kamera hvor jeg har en række filmklip liggende. Når jeg skal hente dem, enten igennem kortlæser eller igennem kameraet, kan jeg ikke se andet end nogle .lnk filer. Når jeg klikker på disse får jeg blot at vide at linket er forkert. Jeg bruger i øvrigt en Windows maskine. Når jeg prøver på en Mac maskine kan Finder heller ikke tilgå filerne, men iPhoto kan godt finde dem. Men da jeg ikke har adgang til min egen Mac vil jeg høre om der er nogen der ved hvordan jeg kan finde filerne fra min Windows maskine (de er jo tydeligvis på kortet)?
15. december 2012 - 14:50 #1
Hmmm...
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/appel Point ude: 2.575 ?

Månedens rekord ?
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
19. december 2012 - 22:49 #2
.lnk filer er genvejs filer det kan windows ikke åbne hvis de bliver eksporteret fra anden enhed. højre klik på .lnk filen og tryk egenskaber se hvor der står destination og åben den fra den angivne sti.
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
31. december 2012 - 09:44 #3
virkede det ?