Avatar billede tbsandau Novice
18. december 2012 - 00:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken "All-in-one" printer?

Hej.
Hvilken "All-in-one" printer skal jeg gå efter? Mine krav er max pris på 1200 kr. Skal printe billeder i en god kvalitet, og kunne køre via wifi.

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. december 2012 - 08:57 #1
denne kunne være et bud

http://www.computercity.dk/product/7983660/hp-photosmart-7510-e-aio?ref=section&sec=397055939706173970625

men en blækprinter er dyr at køre på, så overvej dit forbrug og om du evt skal offre lidt emre på printeren og få en laser i stedet for
Avatar billede tbsandau Novice
18. december 2012 - 10:13 #2
Hvornår kan laser betale sig bedre end en blækprinter? Tænker på hvor stort mit printforbrug skal være...
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. december 2012 - 11:03 #3
hvad er dit primære brug af printeren tekst eller foto ??

hvis meget foto ville jeg anbefale en laser samt noget papir af en ordenlig kvalitet min.90g enten glossy eller glat overflade

er det meget tekst så brug bare en blæk printer og alm kopipapir men køb dog noget godt papir til foto
Avatar billede tbsandau Novice
18. december 2012 - 12:21 #4
Ok tak! Vil skyde på forbruget er halvt om halvt. Men prioriteten af gode billeder er stor!
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. december 2012 - 13:02 #5
forbrug ½ om ½ hmmm samme printer som i kommentar 1 og tænke på en ordenligt kvalitet papir det har i sidste ende en hel del at sige.

du skal dog være opmærksom på den koster en del at printe på da blækket er dyrt, og her ville jeg heller ikke spare ved at købe kopi vare
Avatar billede tbsandau Novice
02. januar 2013 - 00:47 #6
Det blev en Canon Pixma MG5450.