Avatar billede ravencmp Novice
01. januar 2013 - 21:43 Der er 3 kommentarer

Asus bærbar med muse-problemer

Jeg har et seriøst irriterende problem med 2 forskellige ASUS bærbare pc'er:

Det virker som om den hele tiden "skifter vinduesfokus"... d.v.s. hvis jeg fx skriver på facebook eller i en online formular eller lign, så opfører pc'en sig som om der er blevet klikket udenfor vinduet med musen, således at der intet bliver skrevet i formularen (markøren forsvinder), hvis der spilles fx 7-kabale skal jeg hele tiden klikke i vinduet for at være i stand til at flytte kortene... begge pc'er er helt nye og har samme problem... de er testet med flere forskellige mus så det er ikke der fejlen ligger.
Avatar billede poko1 Ekspert
02. januar 2013 - 08:51 #1
Bruger du Extern mus? uden at slå mousepad fra? Fn+F9
Avatar billede ravencmp Novice
02. januar 2013 - 21:07 #2
Jeg har slået touchpad 100% fra via driveren når der er sat en extern mus til
Avatar billede poko1 Ekspert
02. januar 2013 - 23:16 #3
Jeg har fornyligt været ude for 2 mus som opførte sig underligt det kunne være et tilfælde men med ny mus var problemet væk!