Avatar billede Silas1234 Juniormester
01. januar 2013 - 23:22 Der er 7 kommentarer

2.0 extender

Hej, jeg skal ud og købe mig en usb 2.0 extender, hvor der bliver brugt et netkabel som imellem, der er 35 meter, fra computeren, og hen til mit trænings rum, der skal kobles 1 mus, 1 tastertur, 1 lyd converter, 1 kinect camera.
Men er i trivl om vilke extender der kan med sikkerhed, køre alle ting samtidig, er der en der kan hjælpe mig at finde Den beste, og bigligste extender som kan klare opgaven.?

Her er eks på nogle extendere:

http://www.av-cables.dk/usb-extender/high-quality-usb-extender-med-4-ports-hub.html

http://www.avxperten.dk/adaptere/cat-extendere/usb-over-cat5-extender---100-meter.asp

http://www.av-cables.dk/usb-extender/high-quality-usb-extender-op-til-100-m.html
Avatar billede claes57 Ekspert
02. januar 2013 - 08:17 #1
det første link er nok det smarteste (kun et kabel) - men kan ikke bruges "4 Port USB 1.1 Hub"
Der får du ikke meget kamera igennem.

link #2 er billigere end #3, og kan det samme.

jeg ville vælge 1 #1 (til tastatur/mus og lyd), og så en #2 til kamera.
Avatar billede Silas1234 Juniormester
02. januar 2013 - 10:44 #2
Kan man ikke få en der kan tage det hele på en gang?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. januar 2013 - 10:48 #3
jeg ville nok prøve med #1 først, og så bagefter tilkøbe en #2 hvis kamera hakker i billedet (jeg ved ikke, hvad et kinect kræver).
Avatar billede Silas1234 Juniormester
02. januar 2013 - 10:58 #4
Okay så vil jeg prøve den tak for hjælpen :)
Avatar billede Silas1234 Juniormester
02. januar 2013 - 11:05 #5
Vil du have point?
Avatar billede Silas1234 Juniormester
02. januar 2013 - 11:23 #6
Hvis man skal have begge to, så er det biliger at købe den her, er den så ikke den beste?
http://www.fcomputer.dk/netv%C3%A6rk/transceivere-multiplexere/kobber/adder/link-catx-dual-cam-monitor-usb-audio-serial-forl%C3%A6nger.html
Avatar billede Silas1234 Juniormester
22. februar 2013 - 19:56 #7
Har fundet ud af at det er nemmere med usb ekstender, så jeg vil lukke tråden her, Vil du claes57 have point for hjælpen?