Avatar billede 2Mida Praktikant
09. januar 2013 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dell eller mig

Jeg hjælper et lille kontor med nyt trådløst netværk og 5 nye HP computere + en bruger der gerne vil beholde sin Dell 5500 (xp). Dell'en er ustabil på det trådløse, så jeg indkøber en D-Link usb-trådløs adapter og så spillede det.

Nu har brugeren fået en spritny Dell Vostro 3560, alt bliver installeret og opdateres og den kan som den eneste HELLER ikke holde forbindelsen til det trådløse.

Alle klienter Windows 7 Pro
D-Link DIR250n router
Trådløs WPA2

Er det mig og Dell der ikke svinger eller hvad skal jeg gribe i -det kan vel ikke passe at jeg skal genbruge den gamle usb adapter på en ny bærbar Dell?
Avatar billede jokkejensen Novice
09. januar 2013 - 15:18 #1
Køb et mini-pci, og skift det trådløse kort i stedet.

www.proshop.dk/Netvaerksadapter-(netkort%2c-printserver-mv.)/TP-Link-TL-WN861N-Wireless-802.11n-MiniPCI-2144057.html

/J
Avatar billede 2Mida Praktikant
10. januar 2013 - 13:44 #2
Jokkejensen - jeg læser og forstår hvad du skriver, men jeg skal vel ikke skille en 1 md gammel bærbar Dell ad, for at få den til at virke, det burde spille!?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2013 - 03:29 #3
Dells trådløse sender er nok for svag, da det er noget kineserhardware.
Prøv at skifte wifi kanal, andet kan du ikke gøre, ud over at sætte et ordentligt wifi kort i den.
Avatar billede 2Mida Praktikant
11. januar 2013 - 08:56 #4
"Kineserhardware" - er der andet?
Avatar billede 2Mida Praktikant
22. januar 2013 - 10:48 #5
Løste det med  kabel