Avatar billede Jensen42 Praktikant
10. januar 2013 - 23:15 Der er 7 kommentarer

Skype - Mail - Rod.

Hej!
Jeg er på Herrens Mark::: Notebook / Windows7-64 bit / Skype / Windows Live Mail / Rod med Mail adr.-Password.

Jeg er oppe i årene,og ikke nogen ørn,med Bredbånd....Havde Skype,ville fjerne ikonet på proceslinje.Det resulterede i at jeg mistede mit login.Da vi ikke havde mail prg.på

Notebook`en,fik jeg tilsendt en lang kode (toke) til mail adr.på min stationære.Tastede denne ind på Notebooken,(Skype) uden virkning.Fik så installeret Windows Live

Mail,på Notebooken.Det var en ven der gjorde det.Og bagefter er DER også kludder med password.Så det ikke kan åbnes.
FAKTA: Skype kører godt nu,men med mail adressen fra det defekte Windows Live Mail.SPØRGSMÅL: Kan jeg nu helt afinstallere WLM,og starte på en frisk,med samme

prg. og en ny konto,og forvente (dens) mail adresse bliver i Skype.Eller står jeg med to prg.,jeg ikke kan åbne.          Håber i forstår lidt af mit lange indlæg.

Vh.Jensen42.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2013 - 02:30 #1
Start forfra.
Opret en mailkonto og SKRIV NED user, og password.

Brug dette i Skype.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2013 - 08:04 #2
Jeg tror nu ikke din Skype forsvinder hvis du ændrer på din mailkonto! jeg bruger min Skype på andre maskiner uden problemer.Det eneste der skal til når jeg skal bruge den andre steder er at jeg bruger den kode og password jeg er oprettet på Skype med.
Avatar billede Jensen42 Praktikant
11. januar 2013 - 10:11 #3
Tak for svar.Problemet er,at hvis jeg prøver at afinstallere/slette Windows Live Mail,og installere den igen,ligger den "gamle" konto stadigvæk på en server,et eller andet sted,og vil konflikte med det nye konto.

Kan i evt.anbefale et andet mail program.
Jeg har brugt Outlook Express,på min XP maskine,men den er jo yt,mener jeg.(Det er jo stadigvæk en W7,bærbar,det drejer sig om.

Vh.Jensen42.
Avatar billede Jensen42 Praktikant
31. januar 2013 - 17:56 #4
Undskyld det trækker ud,med at lukke mit spørgsmål.

Men jeg kan simpelthen ikke finde logikken på "Eksperten".

Jeg har terpet i "Hjælp".Men jeg er ikke blevet klogere.

Det er vist en side for nørdere.

Vh.Jensen42
31. januar 2013 - 18:05 #5
... hvad er du i tvivl om her ->
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede Jensen42 Praktikant
22. april 2013 - 11:17 #6
Jeg ved ikke lige,hvordan jeg slipper ud af eksperten.dk,"med skindet på næsen".
Jeg har efterhånden,betjent mig af internettet,vel i 15 år.Og været rundt på adskillige forums.Men "eksperten",bliver aldrig min ven.Jeg synes den er otrolig kringlet,og langhåret,at bevæge sig rundt i.Min hjernekapacitet,er åbenbart for lille,til at være med her.
Jeg har bl.a. læst FAQ mange gange,men er ikke blevet klogere.

Et eks.:"Når der er kommet et svar som du kan bruge,klikker du ud for selve svaret i boksen `Acceptèr dette svar`".

Problemet er bare,at jeg ikke har/får,denne boks.

Jensen42.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. april 2013 - 11:31 #7
Hvis du har fået noget du kan bruge beder du den der gav dig hjælp om at sende næste tråd som svar i den mail du så får er der en firkantet boks hvor du kan vinge af og derefter acceptere!
hvis du ikke fik hjælp sender du selv et svar og accepterer dette.