Avatar billede linkssite Nybegynder
13. januar 2013 - 22:24 Der er 5 kommentarer

Website nede men ftp virker?

Siden: http://www.hardware-store.dk er nede, men jeg kan sagtens pinge domænet med resultat samt logge på FTP serveren. Nogen som kan fortælle hvad der er galt? Kan det være DNS'en?
Avatar billede linkssite Nybegynder
13. januar 2013 - 22:26 #1
Og nu er siden oppe at køre igen... mærkeligt. Nogen som kender til dette problem?
Avatar billede kjeldsted Novice
14. januar 2013 - 02:49 #2
Altså. Er det din egen side eller blot en side du skulle besøge?

For altså hjemmeside og FTP server hænger jo som sådan ikke rigtig sammen. Hvis HTTP softwaren går ned kan FTP softwaren sagtens kører videre uden problemer og omvendt.
Avatar billede linkssite Nybegynder
14. januar 2013 - 09:21 #3
Det er min egen siden og jeg har oplevet det på et tidspunkt før. Hvis jeg kontakter min hosting levernadør ang. fejlen svarer de efter 12 timer senere - og der kører siden fint igen og de kan ikke se problemet.

Det jeg er ude efter er et værktøj på nettet hvor man kan se hvilke fejl dette er?

Beskeden i browseren var noget ligende: Siden kunne ikke findes da serveren ikke sendte noget data.
Avatar billede kjeldsted Novice
14. januar 2013 - 11:03 #4
Du skal have fat i din udbyder af hotellet. Kun de kan svarer dig helt præcist på hvorfor.
Avatar billede kjeldsted Novice
14. januar 2013 - 11:06 #5
Hov, ser først nu du skriver at de påstår der ikke har være fejl hos dem.
Well, det har det nu engang hvis der er sket som du beskriver. Men, som jeg ser det, kan ikke ikke være andet end en fejl på deres server og denne får du nok ikke lov til at rode med.