Avatar billede cyberman29 Nybegynder
14. januar 2013 - 22:06 Der er 5 kommentarer

Hjælp til at vælge TV

Hejsa alle sammen, jeg skal ud og købe nyt fjernsyn, det gamle er sgu ved at stå af, men er i tvivl om hvad man skal kigge efter o.s.v.

Jeg har ca. 4000kr, håber i kan hjælpe med at finde noget ordentligt for pengene.

Venlig Hilsen
Christoffer
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2013 - 22:23 #1
LG - de er sponsor for F1, og det følger jeg med i...
(jeg har selv et 47" LG led-tv - det er glimrende).
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
14. januar 2013 - 22:32 #2
Okay, mange tak for dit indlæg:)

Jeg har kigget lidt på Grundig som jeg kan huske var et kvali mærke engang, og de er sgu begyndt at komme igen.

Men ved ikke om der er nogen der har erfaringer med dem, i hvert fald vil jeg gerne hører jeres erfaringer.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. januar 2013 - 10:48 #3
http://goo.gl/eCVr1
det er full-hd tv prisklassen 3-4000kr
Avatar billede Bodillen Nybegynder
15. januar 2013 - 12:23 #4
Tag et plasma TV hvis du ikke er farveblind
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
15. januar 2013 - 19:10 #5
Okay, men de er bare ikke 100Hz desværre, og det ønsker jeg gerne:)

Okay Bodillen, kan du give nogle eksempler i den pris klasse:)?