Avatar billede belchuke Praktikant
16. januar 2013 - 19:22 Der er 6 kommentarer

Systemgendannelse

Jeg har brug for en total systemgendannelse helt tilbage fra jeg fik computeren (windows 7). Jeg kan ikke gå længere tilbage end til 11.1.2013 og jeg fik computeren i oktober måned. Er der nogle som kan hjælpe?
16. januar 2013 - 20:33 #1
... er den født/købt med FULD instaleret WIN7 ?

Så skal du 'finde' [Factory Recovery] ... den funktion vil SLETTE ALT (*) og lægge systemet ind igen...

(*) Dvs. også dine evt. EGEN DATA, dukumenter, filer, ...

---

En [systemgendannelse] ændrer kun på SYSTEMET (Som navnet siger) og vil IKKE pille ved dine EGEN DATA ...
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
16. januar 2013 - 22:14 #2
Hej :) Hvilken Computer har du? Prøv med disse knapper under opstart, vælg efter hvilken computer du har.

Acer: Alt+F10
ASUS: F9
HP: F11

HUSK OG GEMME DINE VIGTIGE FILER!!!
Avatar billede belchuke Praktikant
17. januar 2013 - 08:11 #3
karise_larry: jeg købte den med win7 indstallert. jeg kan godt finde systemgendanelse men det kan ikke sende mig længer tilbage en den 11.1.2013 og jeg ville tilbage til oktober sidste år.

MrM9988:hej jeg har et lidt ukent computermærke som hedder apex DT300. jeg er sikker om jeg har win7 cd,en.
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
17. januar 2013 - 08:53 #4
prøv de forskellige knapper under opstart. jeg havde samme problem med en sony vaio bærbar, og det virkede..
Avatar billede belchuke Praktikant
17. januar 2013 - 09:03 #5
MrM9988:jeg har kikket, der er 3 forskellige knapper der ikke rigtig gør noget. har tjekket dem alle 3-4 gange.
Avatar billede steenaa54 Juniormester
30. december 2018 - 21:42 #6
Systemgendannelse Sony Vaio til fabriksindstilling:
Dette er en gammel tråd, men jeg vil gerne del min erfaring med en Sony Vaio med w10, da intet af ovennævnte virkede:
Forklaringen fremgår af nedenstående link, men i realiteten er det kun punkt 1 og 2, der er aktuelt, da resten er anderledes end forklaret. Men efter pkt. 2 går det hele stort set af sig selv:
https://www.sony.dk/electronics/support/articles/00054290