Avatar billede Hr1980 Praktikant
20. januar 2013 - 20:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

tilslutte ekstra skærm

hej jeg har en pc der kan tilsluttes tv via hdmi. der er også mulighed for at tilslutte en alm skærm med skærmkort og det vil jeg gerne, men har prøvet via kontrolpanel uden held. hvad skal jeg gøre.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. januar 2013 - 21:25 #1
Avatar billede Hr1980 Praktikant
21. januar 2013 - 07:35 #2
takker, men det er netop den nederste del jeg har gjort uden succes. kender en der sagde han var længere inde at rode da han i sin tid lavede sit, men han kan ikke huske hvad han gjorde.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 08:15 #3
Se om du har problemer i din enhedshåndtering!
http://gratisupload.dk/vis_billede/690463/
Skærmopløsninger her,
http://gratisupload.dk/vis_billede/690464/
Avatar billede Blandy Praktikant
21. januar 2013 - 08:24 #4
Det kunne godt være din driver der ikke er med på at håndter to output endheder. Hvad er det for en maskine eller (grafikkort hvis det en byg-selvmaskine.)
Avatar billede Hr1980 Praktikant
21. januar 2013 - 19:08 #5
det er radeon x1650 series dac type 400 mhz international
bios 11x-9C84G6SA-002
samlet grafik hukk 1271mb dedikeret 512
Avatar billede Hr1980 Praktikant
21. januar 2013 - 19:15 #6
poko tak for billederne, der er ikke noget der stikker ud. mit problem er der har været vista på før men tidligere ejer opdaterede til windows 7, har ikke brugt det siden. jeg kan koble det til mit tv men ikke pc skærm. jeg kan ikke opdatere drivere uden at det er tilsluttet nettet, men det er sgu noget besværligt at få tvet slæbt med ind til kontoret hvor vores router står. selvom der vist er trådløst net på den, skal den tilsluttes med kabel første gang
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 19:45 #7
skal den tilsluttes med kabel første gang

Det burde ikke være nødvendig
men jeg ville så nok vælge at køre en gang slimdrive og se om der er opdateringer til din PC.
http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3001-18513_4-75279940.html?spi=b0ca838863dc3171501dd413772bf712
vejledning.
http://gratisupload.dk/vis/676841/
Avatar billede Hr1980 Praktikant
21. januar 2013 - 20:55 #8
altså det skulle kunne gøres på en anden måde også jeg ved bare ikke hvordan, men tilsluttes pc med kabel til vores d link trådløse router
Avatar billede Hr1980 Praktikant
21. januar 2013 - 20:59 #9
men kan jeg finde de nyeste driver indstillinger og gemme på min bærbare. overføre til ekstern og så over på stationær pc/mediecenter, som det reelt er og så indstallere dem
Avatar billede Hr1980 Praktikant
21. januar 2013 - 21:07 #10
poko kræver det der slimdrive ikke netadgang??? kan jeg evt gøre det ved at lade min tlf være tilsluttet wifi og så pc og på den måde lade pc være koblet på nettet???
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 21:14 #11
kæver det der slimdrive ikke netadgang

jo men du skriver jo i har en trådløs Router kan du ikke få en til at hjælpe dig med at bruge den hvis den er reesat burde du kunne bruge den
Avatar billede Hr1980 Praktikant
21. januar 2013 - 23:11 #12
tja. det var fruen der koblede det til sidst (hun er mere tålmodig end jeg)  og hun siger der stod noget med en anden måde end kablet, men det kunne hun ikke få til at fungere, men med kablet til første gang gik det som en leg. vil jeg mon kunne koble min mobil på det trådløse og bruge den som netadgang første gang??? ellers må jeg jo lige prøve at finde de papirer på routeren og se om jeg kan greje det.

lort, pis og dobbel øv at der skal være så meget bøvl for noget så enkelt. men mange tak for de gode og tålmodige svar
Avatar billede Hr1980 Praktikant
04. februar 2013 - 16:30 #13
tak for gode svar alle sammen