Avatar billede hojben Novice
21. januar 2013 - 17:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved indsættelse af billede på profil.

Får denne fejl

Fejl:
MySQL Error on Query: INSERT INTO eksperten.exp_davinci_file (file_id,categoryid,mimeid,file_name,file_title,file_description,file_size,file_submitter,file_copyright,file_hits,file_status,file_extra,searchtext,issecured,isprivate) VALUES (0,2,1,'d40ade98-6e54-321a.jpg','44469 hojben','',0,44469,'',0,'normal','','44469 hojben',0,0)
MySQL Error 1054: Unknown column 'isprivate' in 'field list'

Når jeg vil opdatere mit billede i profilen. Jeg har lavet billedfilen om til kun at være 48*48px.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 17:46 #1
Nej profil billedet har ikke fungeret længe, og forvendt ikke, at der bliver gjort noget ved det.
Benyt, lige som vi andre, Gravatar:http://da.gravatar.com/
Avatar billede hojben Novice
21. januar 2013 - 17:59 #2
Sweet.. så skulle det virke :) tak
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 18:16 #3
Ja det virker fint kan jeg se. Så jeg lægger et svar:)
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 18:53 #4
Spørgsmål og svar på eksperten er normalt gratis så du lægger bare selv et svar som du accepterer!
Avatar billede hojben Novice
21. januar 2013 - 18:58 #5
Tak for dit svar :)
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 19:01 #6
poko1
Det er muligt at det er normalt, men det står der ikke i reglerne.
Jeg giver gerne afkald på point, men jeg finder at du er direkte flabet, når du bare kommer brasende  for at diktere hvad andre skal gøre. Du kunne anstændigvis bare have kommet med en oplysning:(
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 19:03 #7
Du burde ikke belønne spørgsmål til og om eksperten idet det er kotyme at det er gratis og jeg vil lige sige til Carrollcat Fy Fy Føj:-(
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 19:09 #8
Ok tak Men bag poko1 utrolige uforskammethed ligger åbenbart den kendsgerning, at der normalt ikke tages point i spørgsmål om Eksperten. Det finder jeg er Ok, så derfor returnerer jeg point.
Se venligst her:)http://www.eksperten.dk/spm/975521
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 19:18 #9
#8 Det er ikke lige hans stærke side at forklare på den rigtige måde ;-) Jeg har også været der et par gange uden at nævne tråde.

Og når man samtidigt kan se du kun har været med i 10 dage!!, kan man ikke bebrejde dig noget som helst.

Jeg vil sige Fy Fy Føj til den måde du sviner en ny bruger til på poko1 :-(

I øvrigt så burde spørger som har været med i så mange år vide det og derfor sætte point til nul. Så havde man været fir for de ubehagelige udtalelser.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 19:27 #10
@ 220661
Tak for opbakning. Denne poko1 er åbenbart en krigerisk sjæl, så man må da indrømme ham, at hans prangende våbenskjold er et passende symbol for ham:)
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 19:34 #11
Det er også muligt som sædvane at du og din gode makker som du godt ved hvem er! ham med de utallige interne mail til andrebrugeren som er skyld i at jeg har afskaffet muligheden for at modtage mail på eksperten jeg syntes efterhånden det kun er et spørgsmål om point og ikke om at hjælpe andre se denne tråd man bider sig fast man indrømmer på intet tidspunkt man er ude på et skråplan!
http://www.eksperten.dk/spm/975397#reply_8021703
Eller det har jeg skrevet hele natten
http://www.eksperten.dk/spm/975446#reply_8022187
I er nogle små mennesker når alt hvad i tænker på er at klappe jer selv på ryggen :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 19:36 #12
Han har bare sin egen måde at gøre det på nogle gange. Og det er ikke altid lige pænt.
Normalt er han en dygtig hjælper, som du når du har være med et stykke tid også vil opleve.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 19:47 #13
#12 Nå ja det må jeg så se frem  til, for jeg kan se i #11 at selv når man er enig med ham bliver han fornærmet. Jeg ser ingen mening i hans link, men jeg kan forstå, på det han skriver, at han er i forbitret konflikt med flere andre brugere. Stakkels fyr.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 20:04 #14
Vi har da taget nogle ture i enkelte tråde,hvor vi har været uenige, men konflikt vil jeg ikke kalde det.
Jeg er ikke typen der bærer nag, så heldigvis glemmer jeg disse hurtigt :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 20:16 #15
Ud fra #11 ser det nu ud til at poko1 tager det meget alvorlig, men når du kan tage det lidt mere afslappet er det jo fint, og jeg gider heller ikke gå ind i en meningsløs diskussion med ham. Nu bagefter griner jeg lidt af hvad der kom ud af det point spørgsmål:)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 20:53 #16
Ok.
Jeg afmelder tråden her nu.
Avatar billede Kris1 Nybegynder
08. februar 2013 - 18:14 #17
Tak for det. Har det samme problem. Prøver!