Avatar billede Stepahead Nybegynder
30. januar 2013 - 14:44 Der er 1 løsning

Guide til email fra Filemaker

Hej Eksperter,

Jeg har et mindre problem (mener jeg), med integration af MailIt plugin og filemaker. Jeg har lavet et layout der sorterer kunder der ikke har betalt deres fakturaer og derfra vil jeg gerne kunne udvælge og sende individuelle mails til dem.
Er der nogen der kan guide, evt. online og gerne mod betaling.

Hilsen Christian
Avatar billede Stepahead Nybegynder
14. februar 2013 - 10:17 #1
Fandt selv løsningen.