Avatar billede kamsch Novice
30. januar 2013 - 19:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

joomla via UnoEuro

Hej.
jeg har store problemer med at få oprettet min hjemmeside via UnoEuro. Jeg har uploadet mine joomla filer og de ligger i Public mappen, så alt skulle vel være godt. Trods det starter joomla ikke når jeg går ind på mit domæne. Siden er bare helt hvid uden nogle fejlmeldinger!!!!

Nogle som har et bud?

Mvh
Käthe
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
30. januar 2013 - 20:03 #1
Det kunne være du skulle lave det manuelt, ved at bruge et program der hedder CuteFTP. I dette program skal man bruge de 3 FTP koder fra udbyderen. Startfilen, altså startsiden skal hedde index med et efternavn, enten HTML eller .php. Du kan også læse et librishæfte ved at købe denne på www.libris.dk .Med CuteFTP ved man mere hvad der sker.
Avatar billede kamsch Novice
30. januar 2013 - 20:42 #2
Hej Henrik.
Tak for dit svar.
Jeg er helt nybegynder på dette område, men er frisk på at prøve dit forslag af i morgen. Jeg vender tilbage.
Mvh.
Käthe
Avatar billede kamsch Novice
31. januar 2013 - 10:20 #3
Hej igen
Forsøgte mig med cuteftp men det blev ikke bedre.
Jeg tror måske Unoeuro har et filter som forhindre nogle af filer i at blive uploadet.
Overvejer kraftigt at skifte one.com som mine medkursister bruger uden problemer, med det er jo ærgerlige penge som er spildt på Unoeure.

Mvh
Käthe
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
31. januar 2013 - 17:46 #4
Når du dobbeltklikker på public mappen i CuteFTP så se efter om der er en fil med navnet index. Nogle systemer kører med andre navne for startfilen på serveren, end index; men se om der er 2 filer med dette navn, da der som regel er en sådan fil på serveren i forvejen. Se i navnet efter "." For at se hvilken fil du eventuelt skal slette. Jeg kunne også se på sagen, hvis du gav mig adressen på siden.
Avatar billede kamsch Novice
31. januar 2013 - 18:02 #5
Hej Henrik

Mange tak endnu engang.
Jeg er kursist på et hold i hjemmeside oprettelse.
Alle andre deltagere har valgt one.com, og deres installation er gået glat.
Jeg har derfor taget konsekvensen af dette og netop flyttet mit domæne.
Jeg tror ganske enkelt at Unoeuro har nogle filtre som forhindre overførslen, Surt betalte penge, med bare jeg får det til at virke.
Du skal have mange tak for dit tilbud, men som sagt har jeg allerede skiftet webhotel

Mvh
Käthe
Avatar billede dunkeren Nybegynder
18. februar 2013 - 19:23 #6
Hej

Der er intet galt med unoeuro, derimod kan man mene hvad man vil om one.com, men det er discount, hvor unoeuro er langt bedre kvalitet.

Og nej unoeuro har ikke nogen filtre på. Det er simpelthen fordi du er nybegynder og ikke ved hvad du har med at gøre.
Avatar billede kamsch Novice
18. februar 2013 - 19:52 #7
Hej

Tak. Ja du har helt ret i at jeg er nybegynder, men jeg fandt da ihvertfald ud af at problemet var mit eget antivirus program og det var med support fra one.com hvorimod supporteren på UnoEuro bare sendte bolden videre til dette panel.

Tak for dit svar.
Avatar billede dunkeren Nybegynder
18. februar 2013 - 20:16 #8
Hej

Det du oplever hos One.com er altså almindelig support hos os andre, det er ikke nyt.

Vi havde ingen kunder hvis vi ikke ydede ordentlig service

mvh

Easy Webhost
Avatar billede kamsch Novice
18. februar 2013 - 21:04 #9
Hej

Jeg synes ikke dette skal udvikle sig til en diskusion om hvilke udbydere som er bedst.
Jeg valgte UnoEuro ud fra de fine omtaler de havde fået, og havde deres supporter hjulpet mig igennem med en løsning, så var jeg da helt sikkert også blevet hos dem. Nu valgte jeg altså at skifte fordi jeg ikke kunne forudse at det var mit eget antivirus program som blokerede.
Så hvis det gør dig glad så er jeg sikker på at også UnoEuro er rigtig god, de havde bare ikke den rette support til mig da jeg havde brug for det.

Mvh
Käthe
Avatar billede HansTheMan Nybegynder
19. februar 2013 - 08:57 #10
Har du forsøgt at bruge deres one-click-installation? Det plejer ihvertfald at virke helt fint med wordpress .. http://www.unoeuro.com/products-webhotel.php