Avatar billede ronrea Seniormester
31. januar 2013 - 07:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flytte digital signatur

Hejsa

Jeg har et problem med min pc.

Jeg bliver nødt til at flytte min digitale signatur til en anden PC, men jeg kan ikke finde den ??

Den ligger ikke under : start/programmer

Heller ikke under c:\programmer

Der ligger en html fil som hedder "Digital Signatur for MIG" under : C:\Documents and settings\Bruger\.oces

Ved ikke om jeg blot skal kopiere denne og indlæse den i den anden PC i samme sti evt.

Jeg bruger Windows XP

Håber der er nogen som kan hjælpe mig?

Da jeg installerede den digitale signatur, fik jeg et brev fra tdc, og installerede signaturen via dette samt en mail fra TDC, som jeg ikke kan finde.

mvh
ronrea
Avatar billede ronrea Seniormester
31. januar 2013 - 07:58 #1
Hej igen

Hmm. Jeg har kopieret biblioteket : .oces lagt det ind på den anden PC.

Det virker tilsyneladende. :-)

Har lavet en sygemelding på virk.dk, men kan dog ikke få den signeret.
Det skyldes dog nok en anden fejl.

mvh
ronrea
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2013 - 09:06 #3
Får du problemer med det, er der et link til datakonsulenterne nederst
Avatar billede micma18_ Nybegynder
31. januar 2013 - 12:27 #4
Du skal sikkerhedskopiere den, vha. det program, der er lagt i start menuen.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2013 - 12:33 #5
#4
Som jeg jo så også linker til i #1
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2013 - 07:12 #6
Spørger skal ikke regne med hjælp herfra mere.

For når man ikke accepterer et svar på noget der er lagt som kommentar med links for at synliggøre det, er det ikke fair at lukke med et kopi svar fra en anden bruger uden nogen form for dokumentation på det som der spørges om.