Avatar billede elektro-mik Nybegynder
31. januar 2013 - 17:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Markøren flytter sig af sig selv

Jeg har opdateret min Vista til Win8 og fik desværre en træls fejl med over - nemlig at musemarkøren af sig selv flytter enten til Start (i Vista) eller op i højre side hvor jeg havde Widgets. Nu med Win 8 fortsætter dette selvom der ikke er hverken Start-knap eller Widgets ?!?

Findes der et fix for dette ?

P.S. Jeg har ikke flueben i : "Flyt aut. markøren til knappen, der er markeret som standard i en dialogboks" - jeg har prøvet at slå den til og fra men fejlen forsvinder ikke !!
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2013 - 17:21 #1
Avatar billede elektro-mik Nybegynder
22. oktober 2013 - 17:47 #2
Ok - det var der ingen der havde hørt om.
Lukker den hér.