Avatar billede Kulau Praktikant
02. februar 2013 - 10:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netkamera

Hej. Jeg har fået nyt netkamera, en der hedder dcs-942l, det var let at koble den på min router, men da jeg vil installere kameraet i det medfølgende, d-view program,  siger programmet, at com1 port muligvis er blokeret, og så kan jeg ikke komme videre, der er ikke nogen steder i programmet, d-viewcam hvor jeg kan ændre det så den leder efter  kameraet på netværket i stedet. Jeg mener ikke at der er noget overhovedet der hedder comporte længere, men hvad gør jeg, min bærbar er kun 2 år. Hilsen Kulau
Avatar billede hea_dk Nybegynder
04. februar 2013 - 10:24 #1
hey

ja det er et problem idag at mange pc ikke har en com port idag
det nemmeste er at købe en usb til com koster omkring 100 kr har givet mig lidt bsod men tror mere det er et driver issue end måden det gøres på idag :)

håber input kan bruges
Avatar billede hea_dk Nybegynder
04. februar 2013 - 15:56 #2
vis du altså skal bruge et kabel  ved ikke hvordan du skal tilgå den om det bare er igennem wifi eller om du skal bruge et kabel hvad skriver manual
Avatar billede Kulau Praktikant
17. juni 2013 - 18:21 #3
ingen Løsning