Avatar billede stratokaster Novice
06. februar 2013 - 09:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Knap ser anderledes ud i explorer?

Kan ikke få min button til at se ens ud i explorer?

http://www.visual-online.dk/play/games.htm

Mangler hjælp hurtigst?
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. februar 2013 - 10:11 #1
Hvis du vil have "hjælp hurtigst", må du nok komme med en lidt bedre forklaring, i stedet for bare et link til dit site.
Avatar billede stratokaster Novice
06. februar 2013 - 10:31 #2
hvordan kan jeg få search knappen til at se ens ud i explorer 9

<input type="submit" value="Search" class="c_column_search_button light_blue" />

i firefox viser den et billede og i explorer er den bare blå?
Avatar billede Gix Juniormester
06. februar 2013 - 11:26 #3
Tror at vi skal have noget af CSSen med for at kunne besvare spørgsmålet... Og eventuelt hvilken udgave af IE du bruger.
Avatar billede stratokaster Novice
06. februar 2013 - 11:34 #4
bruger explorer 9 som jeg skrev tidligere,

.light_blue {
    color: #868080;
    border: 1px solid #B8B8B8;
    height: 30px;
    padding-top: 10px;
    background: #FFFFFF url('img/n_icon_sprite.png') 16px -953px no-repeat;

}
Avatar billede olebole Juniormester
06. februar 2013 - 14:21 #5
<ole>

Du bør under alle omstændigheder rette alle dine HTML-fejl. Du kan ikke påregne, at din CSS virker, når den skal virke på en invalid HTML-kode.

Dernæst ville det sikkert hjælpe en del, hvis billedet http://www.visual-online.dk/play/img/n_icon_sprite.png eksisterede på dén adresse  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede stratokaster Novice
06. februar 2013 - 17:50 #6
Hej Ole,

Længe siden tak for dit svar, jeg prøver lige at validere koden på siden. Kan godt tage lidt tid da jeg skal lave aftensmad først :)

Hov linket var forkert, skulle have været sådan her

http://www.visual-online.dk/play/css/img/n_icon_sprite.png, hvor er det du ser det andet link henne?
Avatar billede stratokaster Novice
30. april 2013 - 11:56 #7
er hvis tid til lukning!