Avatar billede linda_hansen Nybegynder
11. februar 2013 - 23:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke starte pc op

når jeg starter min pc kommer den kun til den blå side med "vent et øjeblik" og der bliver den, den kommer ikke til "velkommen" jeg kan ikke komme videre....jeg har en toshiba bærbar med windows vista home premeum....håber i kan hjælpe mig
Avatar billede Jensen DK Novice
12. februar 2013 - 06:56 #1
Kan du starte i fejlsikret tilstand f8 ved boot vælg sidst hvor komputeren virkede.
Avatar billede linda_hansen Nybegynder
12. februar 2013 - 20:44 #2
nu kan den starte op men den er så langsom, takker for hjælpen...skal du skrive svar eller er det mig :)
Avatar billede Jensen DK Novice
13. februar 2013 - 06:22 #3
Ja det er mig der skriver svaret og dig som sætter et flueben og acceptere nede til venstre.
men jeg syntes at du skal hente Malwarebytes`Anti-Malware indstallere og opdatere kør en tur med det og slet det den finder.
http://www.malwarebytes.org/ du kan vælge Dansk.
Avatar billede linda_hansen Nybegynder
16. februar 2013 - 13:15 #4
det gør jeg med det samme...tusinde tak for hjælpen