Avatar billede lannywadkins Praktikant
18. februar 2013 - 10:07 Der er 1 kommentar

Installere på intern hukommelse på HTC-telefon

Hej

Jeg har købt mig en HTC Desire C. Jeg har tidligere haft flere forskellige HTC-modeller og undrer mig over på denne model at jeg ikke kan gemme til den interne hukommelse, altså at man SKAL skaffe sig et Micro Sd-kort.

Jeg ved godt de er billige, men da alle mine medarbejdere måske skal have denne telefon så er det vigtigt for mig at man skal kunne gemme på den interne hukommelse.

Det aktuelle problem er f.eks når man downloader en vedhæftning fra en mail så kommer den med beskeden "An SD card is required to download new_result.doc"

Mit spørgsmål er om man ikke kan ændre nogen settings på telefonen så den ikke gemmer til SD-kortet? Jeg har søgt overalt og været menuerne igennem og kan ikke finde nogen løsning.

Håber en af jer ekserter kan hjælpe

Vh

Dan
Avatar billede Friis59 Praktikant
08. maj 2023 - 08:40 #1
Jeg har en HTC 12+
Pludselig kan jeg ikke tilgå indstillinger overhovedet.
Dvs jeg kan dels ikke afinstallere apps, jeg kan ikke tildele dels en app rettigheder på telefon osv ej heller kan jeg installere nyt simkort
Har forsøgt med at tvinge den retur til fabriksindstillinger, det hjælp ikke
Har nogen et bud?