Avatar billede kongfjong Nybegynder
20. februar 2013 - 19:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Video player til website - skal kunne afspille flere formater

Hej

Jeg er på udkig efter en video afspiller til mit site, der kan afspille flere formater, bl.a. video fra iPhone og Android telefoner.

Synes de fleste kører HTML5 videoformater, eller kunder understøtter ét format, men måske jeg har været uheldig og fundet de forkerte.

På forhånd tak :-)
Avatar billede olebole Juniormester
20. februar 2013 - 20:05 #1
<ole>

Forskellige platforme/browsere understøtter forskellige formater. Derfor ser virkeligheden desværre lige omvendt ud: Videoen skal ligge i flere forskellige formater for at være understøttet i de gængse browsere

/mvh
</bole>
Avatar billede kongfjong Nybegynder
20. februar 2013 - 20:53 #2
Ja det var nok et naivt håb om at nogle havde været super geniale et eller andet sted :D
Avatar billede jepzen Nybegynder
20. februar 2013 - 21:01 #3
Jeg ved ikke om du kan bruge følgende link, men her er det ihvertfald:

http://www.netmagazine.com/features/top-five-cross-platform-video-players
Avatar billede kongfjong Nybegynder
20. februar 2013 - 21:09 #4
Tak jepzen det vil jeg kigge nærmere på :)
Avatar billede jepzen Nybegynder
20. februar 2013 - 21:27 #5
Det var så lidt. Håber du finder noget brugbart. Hvis du gør er her et svar :)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
23. februar 2013 - 21:36 #6
<video> kan afspille de vidoer som browseren understøtter.

Du kan læse om det her : http://netkoder.dk/netkoder/kode_video_formater.php