Avatar billede ChillySkye Nybegynder
21. februar 2013 - 11:06 Der er 1 løsning

QR code reader i C++

Hej.

Jeg har en lidt snørklet udfordring.
Det tager udgangspunkt i at jeg skal lave en iOS app som bla. skal indeholde en QR code reader.
Første udfording er at jeg ikke har mulighed for at bruge en Mac, så Xcode er udelukket. Jeg har istedet besluttet at gøre brug af DragonFire SDK.
I korte træk er DragonFire SDK et SDK til Visual C++, men istedet for at compile koden, sender man sine filer ind til udviklerne, som så compiler på en Mac, og sender executable tilbage.

Jeg kan godt anvende libraries, men de skal alle ligge udelukkende i .h filer, som følgende svar, jeg fik fra dem beskriver:
"You can include any additional code modules you like as long as all the code is in .h files.  This means that if you have .c or .cpp source files, you'll need to move the code from those files to the corresponding .h files..."

Når jeg tager billeder på iPhone/iPad gemmes filerne i png, så hvis der er nogen der ligger inde med et simpelt library og gerne et eksempel, som kan aflæse en QR code fra en png fil, ville det være top lækkert.
Avatar billede ChillySkye Nybegynder
22. maj 2013 - 00:23 #1
lukker den ned