Avatar billede cecilie Praktikant
21. februar 2013 - 12:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

flash på min hjemmeside.

hej. jeg har et problem. jeg prøver at sætte en flash ind jeg har lavet. jeg har kode og det hele, men når jeg sætter den ind er den bare hvid, er det noget med at man skal skrive en hel sti, da min flash ligger på mit skrivebord.

fil://c:/user/navn/" hvor den lægger på min skrivebord/flash navn /html

mit spørgsmål er: er der nogle der ved hvordan man får en url. der virker.? så den kan vise min flash som er en html fil når jeg kigger i egenskaber
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2013 - 16:22 #1
du skal "bare" skrive den rigtige sti - det kan være i forhold til hvor du kører din html, det kan være en fuldgyldig sti bare henvisningen kan forstås.

men hvis din flash er en html-fil har du et problem for så er det netop ikke flash. din fil skulle meget gerne være en swf-fil.
Avatar billede cecilie Praktikant
21. februar 2013 - 17:42 #2
ja det er en html fil, men tak jeg fandt ud af det, jeg placeret url stien i flahs koden, men jo det er en html fil, hvilket også undret mig meget.. men det virker, tak for hjælpen