Avatar billede Kissy Nybegynder
26. februar 2013 - 01:56 Der er 2 kommentarer

Internetadgang - tilsluttet men ingen adgang

Jeg sad for et par timer siden og arbejdede på min knap 6 uger gamle pc, da internetforbindelsen pludselig røg. Jeg har ikke haft held til at genskabe den på trods af at den fungerer upåklageligt på pc nr 2 samt iPhone og iPad. Min pc er en Fujitsu Ultrabook med Windows 7. Hvad går galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2013 - 07:04 #1
Hej kissy og velkommen til.
Når det er så nyt, så prøv at systemgendanne pc til i går da den virkede.
26. februar 2013 - 09:34 #2
Trådløs eller 'trådet' ?

Kan den se noget som helst mht. (andre) TRÅDLØSE enheder ?