Avatar billede pallejens Novice
26. februar 2013 - 19:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse ved åbning af Internet Explorer

Jeg har installeret Windows 8 opgradering fra Windows 7 Ultimate og herefter har jeg ikke kunnet komme på Explorer.
Ved opstart får jeg følgende meddelelse:
Internet Explorer
Internet Explorer er holdt op med af funger korrekt. Luk programmet
-> Luk programmet
Startsiden kommer godt nok op; men ca. 2 sek. herefter kommer advarslen - og så kan der ikke foretages mere.
Jeg starter op i Windows 8
Det gamle ikon under Windows 7 forsvandt ved opgraderingen.
Mvh
/PJ
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2013 - 02:38 #1
installer nyeste IE 9 fra microsoft.com
27. februar 2013 - 13:20 #2
... I WIN8 hedder den IE10 ?
Avatar billede pallejensen Nybegynder
27. februar 2013 - 19:33 #3
hvor finder jeg IE10 til win8 64 bit og fra hvilken platform skal jeg installere den.
Midlertidig anvender jeg browseren google chrome
Jeg fande en ie 10 som jeg forsøgte at installere; men fik tilbagemeldingen, at der fandtes en nyere version.
kan man slette den nuværende internet explorer?