Avatar billede kraller1992 Nybegynder
28. februar 2013 - 23:29 Der er 1 løsning

Turneringssystem i PHP

Hej Eksperter!

Jeg står og skal lave et turneringssystem, der skal bruges til afvikling af en mindre beach fodbold-turnering på en enkelt dag.

Pt. ved jeg ikke hvor mange hold der vil komme til at være tilmeldt.

Men turneringsstrukturen skal ligne lidt det man fx kender fra Champions League, dog uden kvalifikation.

Dvs. at der skal startes med at laves nogle puljer af fx 4 hold, hvorefter de to bedste fx ryger videre i knock-out runder.

Det skal fungere sådan at holdende til dagen er smidt i puljer.
Der skal så på en eller anden måde være front-end og back-end, hvor deltagerne kan følge med i resultaterne på front-end og jeg kan opdatere i back-end.

Kender i til et system jeg kan tage udgangspunkt i? Eller har i nogle gode råd til hvor jeg skal starte?
Det skal siges at jeg kender okay, til HTML, PHP og MySQL, så jeg er ikke helt "lost", men dog ikke helt sikker på jeg kan lave systemet fra bunden.

På forhånd tak!
Avatar billede kraller1992 Nybegynder
13. juni 2013 - 08:48 #1
Det er ikke længere aktuelt.